- do ustawiania i sprawdzania faz rozrządu silnika
- niezbędny podczas prac przy napędzie wałków rozrządu, wymianie uszczelki głowicy silnia itp.
nadaje się do następujących modeli z silnikami 1,0/1,2 VTi:
- Citroën Berlingo III, Berlingo IV, C1 II, C3 III, C3 IV, C3 Picasso, C3 Aircross, C4 II, C4 Cactus, C4 Cactus, C-Elysee, C4 Picasso, Grand Picasso II, C4 SpaceTourer, Grand SpaceTourer, C5 Aircross, DS3/DS3 Cabrio, DS4, DS 3, 3 II, 3 Crossback, 4, 4 II, 4 Crossback, 7 Crossback
- Opel / Vauxhall Combo E, Corsa F, Crossland X, Grandland X
- Peugeot 108, 208, 208 II, 301, 308, 508, 2008, 2008 II, 3008, 3008 II, 5008, 5008 II, Partner III, Partner IV, Rifter
- Toyota Aygo (2014-2018)
- kody silnika: 1PP (HM01), B12XHT, D12XHL, D12XHT, F12XHT, EB2, EB2ADT, EB2ADTD, EB2ADTS, EB2D, EB2DT, EB2DTM, EB2DTS, EB2DTSD, EB2DTSM, EB2F, EB2FA, EB2FAD, EB2FB, EB2FD, EB2M, HMP, HMR, HMT, HMU, HMV, HMW, HMX, HMY, HMZ, HNP, HNS, HNV, HNW, HNX, HNY, HNZ, LEG, LES, LEZ
Zakres dostawy:
- trzpień blokujący do koła zamachowego, do stosowania jak OEM 0109-2B, EN-52127-1, EN-52127-2
- narzędzie do regulacji wałków rozrządu, do stosowania jak OEM 0109-2A, EN-52588
Specyfikacja techniczna
- Masa brutto: 1000 g
- Zastosowanie jak OEM1: 0109-2A | 0109-2B | EN-52127-1 | EN-52127-2 | EN-52588 Citroën
- Zastosowanie jak OEM2: 0109-2A | 0109-2B | EN-52127-1 | EN-52127-2 | EN-52588 Opel
- Zastosowanie jak OEM3: 0109-2A | 0109-2B | EN-52127-1 | EN-52127-2 | EN-52588 Peugeot
- Zastosowanie jak OEM4: 0109-2A | 0109-2B | EN-52127-1 | EN-52127-2 | EN-52588 Toyota